naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej z nich korzystać do zasilania baterii swojego pojazdu. Trzeba zaznaczyć, iż takie rozwiązanie jest sporo tańsze niż zakup nowego kabla, a co za tym idzie ładowarki. Prawie wszystkie stacje szybkiego ładowania w Europie używają jednego z trzech typów wtyczek: DC ChAdeMO, AC Typ 2 lub DC CCS2. Do każdego rodzaju wtyczek są dostępne omawiane tutaj przejściówki.
Adaptery do ładowania samochodów elektrycznych firmy EV Charge +
Adaptery do samochodów elektrycznych mogą być używane do ładowania prądem przemiennym (AC) lub prądem stałym (DC). Do ładowania prądem przemiennym należy używać złączy prądu przemiennego, które w Europie są standardem Typu 2, w Stanach Zjednoczonych i Japonii Typu 1 oraz w Chinach typu GB/T. Wtyczka GB/T wygląda jak Typu 2, jednak kable wewnątrz są ułożone w odwrotnej kolejności, więc nie są kompatybilne do tych które używamy na rynku europejskim. Do ładowania prądem stałym konieczne jest posiadanie złącza, które jest do takiego prądu dostosowane. Trzeba zaznaczyć, że ładowanie prądem stały zapewnia znacznie szybsze ładowanie samochodu niż ładowanie prądem przemiennym. Wtyczki do ładowania prądem stałym używane w Europie to CCS2, w Stanach Zjednoczonych CCS1, w Chinach GB/T iw Japonii CHAdeMO.
Typ 1 do Typ 2
Przejściówka posiadająca wtyczkę Typ 1 do Typ 2 jest przeznaczona dla pojazdów elektrycznych i hybrydowych plug-in i umożliwia podłączenie dowolnego kabla Typ 2 ze stacji ładującej do gniazda samochodu elektrycznego Typ 1. Długość kabla takiego adaptera wynosi 20 cm, jest wykonany z materiału termoplastycznego i dzięki niedużych rozmiarów, jest wygodny w transporcie.
Schuko do Typu 2
Tego rodzaju przejściówka dedykowana jest do takich pojazdów elektrycznych jak hybrydy, motocykle, skutery czy rowery . Pomaga podłączyć pojazd elektryczny ze złączem Schuko (wtyczką) do stacji ładującej Typu 2. Jest to przydatne, gdy posiadany pojazd ma zintegrowany kabel Schuko i chcemy go naładować z prywatnej lub publicznej stacji ładującej z gniazdem Typu 2. Można również użyć tego adaptera do podłączenia układu ogrzewania silnika pojazdu do stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Ten produkt jest przeznaczony do użytku ze stacjami ładowania, które można wyłączyć ręcznie.
CEE 32A (3-pin) do CEE 32A (5-pin) 3-fazowy
Właściciele nieruchomości często posiadają u siebie przygotowane gniazdo siłowe CEE trójfazowe. Takie gniazdo jest bardzo pomocne w przypadku posiadania pojazdu elektrycznego, gdyż można do niego podłączyć przenośną ładowarkę Typ 2 ze złączem trójfazowym CEE 5pin i ładować samochód z mocą aż do 22kW. Problem powstaje jednak w przypadku elektryków czy hybryd plug-in z gniazdem ładowania Typ1. Ładowarki mobilne Typ 1 są jednofazowe, dlatego i zamontowane na niej złącze do gniazda siłowego CEE jest jednowazowe z trzema pinami, a więc niekompatybilne z gniazdem CEE trójfazowym 5pin. Wynikły problem szybko można rozwiązać dzięki adapterowi ze złączami CEE 32A (3-pin) do CEE 32A (5-pin). Dzięki niemu naszą jednofazową ładowarkę mobilną możemy swobodnie podłączać do trójfazowego gniazda siłowego CEE 5pin.
CCS Combo 1 do CCS Combo 2
Na rynku europejskim jest część samochodów z gniazdem CCS Combo 1, sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych. Jest to gniazdo służące do super szybkiego ładowania. Ładowarki tego typu w Europie posiadają zintegrowany kabel z wtyczką CCS Combo 2, która jest niekompatybilna z gniazdem CSS Combo 1 samochodów sprowadzonych z Ameryki. W celu korzystania z europejskich stacji szybkiego ładowania, posiadacze amerykańskiej wersji pojazdu elektrycznego muszą posiadać adapter CCS Combo 2 do CCS Combo 1.
Typ 2 do Typ 1
Ta przejściówka służy do podłączenia gniazda Typ 2 w aucie elektrycznym z kablem ładowania Typ 1. Jest kompatybilny zarówno z prywatnymi, jak i publicznymi punktami ładowania. Adapter ma długość 15 cm i działa tylko z ładowaniem w trybie 3
Adaptery do ładowania samochodów elektrycznych Tesla
Adaptery do samochodów elektrycznych Tesli mają inne złącza niż jakakolwiek inna marka, co pozwala klientom Tesli ładować na własnych stacjach ładowania, których nie może używać żaden inny pojazd. Kiedy Tesla po raz pierwszy zaczęła sprzedawać swoje samochody elektryczne, nie było standardowej wtyczki. Musieli stworzyć własną wtyczkę, którą potocznie nazywa się wtyczką Tesli. Na naszej stronie internetowej znajdziesz wszystkie adaptery potrzebne do ładowania samochodów Tesli.
CHAdeMO
Stacje CHAdeMO umożliwiają ładowanie z mocą do 43 kW lub 108 km zasięgu w ciągu pół godziny. Adapter jest przeznaczony wyłącznie do podłączenia przewodu stacji ładowania CHAdeMO do pojazdu Tesla, który wyposażono w opcję ładowania prądem stałym (DC). Prezentowany adapter samochodowy jest specjalnie zaprojektowany dla trzech modeli Tesla: S, X i 3. Oprogramowanie sprzętowe 2019.24.1 lub nowsze jest wymagane dla zgodności z Modelem 3. Należy zaznaczyć, że Tesla Model 3 z gniazdem CCS Combo 2 nie jest kompatybilny z tym produktem.
Typ 1 Tesla SAE J1772
Za pomocą tego adaptera możesz ładować Teslę ze stacji ładowania, która posiada kabel z styczką Typ 1 (złącze J1772 Typ-1), lub gniazdo Typ 2, do którego podłączany jest kabel do ładowania Typ 1 do Typ 2. Tego rodzaju przejściówka jest kompatybilna ze wszystkimi pojazdami Tesla i większością publicznych stacji ładowania z trybem ładowania 2. Adapter J1772 obsługuje prędkości ładowania do 19,2 kW.
Gwarancja
Okres gwarancji naszych produktów wynosi dwa lata i dotyczy przypadków, gdy kable przestaną działać z winy producenta.
Nasza oferta
Asortyment EV Charge Plus obejmuje szeroką gamę kabli do ładowania aut elektrycznych, adapterów do kabli, przedłużaczy oraz kabli do montażu w stacjach ładowania. Zaopatrujemy klientów we wszystkie dostępne rozwiązania ładowania aut elektrycznych. Oferowane przez nas produkty są produkowane zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i standardami rynku elektromobilności. Gwarantujemy szybkie wsparcie techniczne, stałe dostawy i elastyczne ceny. Zapraszamy do współpracy.
Jak długo trwa ładowanie samochodu elektrycznego i jakie czynniki na to wpływają. Czas potrzebny do naładowania pojazdu elektrycznego (EV) zależy od kilku różnych czynników: 1. Rozmiar baterii2. Prędkość (moc) stacji ładującej3. Używany kabel ładującyBiorąc pod uwagę te 3 czynniki, ładowanie może trwać od 30 minut do 12 godzin. Domowa stacja ładująca Stacja ładująca w domu …
Kabel do ładowania samochodów elektrycznych: typ 2 to standard wybrany przez Unię Europejską dla stacji ładowania samochodów elektrycznych. W przeciwieństwie do innych standardów, złącze typu 2 ma tę zaletę, że jest dostępne dla większości zastosowań dla właścicieli w pełni elektrycznych lub ładowalnych pojazdów hybrydowych. Dzięki temu może służyć zarówno do powolnego ładowania w domu ze …
Ładowarka do auta elektrycznego to podstawowe akcesorium dla właścicieli takich samochodów. Za jego pomocą można wygodnie naładować pojazd w warunkach domowych, bez konieczności korzystania z ogólnodostępnych stacji publicznych. Posiadacze modeli elektrycznych mają do wyboru ładowarki stacjonarne, a także mobilne. Te drugie zyskują obecnie sporą popularność, ponieważ są w pełni przenośne, kompaktowe oraz wygodne w transporcie.
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej z nich korzystać do zasilania baterii swojego pojazdu. Trzeba zaznaczyć, iż takie rozwiązanie jest sporo tańsze niż zakup nowego kabla, a co za tym idzie ładowarki. Prawie wszystkie stacje szybkiego ładowania w Europie używają jednego z trzech typów wtyczek: DC ChAdeMO, AC Typ 2 lub DC CCS2. Do każdego rodzaju wtyczek są dostępne omawiane tutaj przejściówki.
Spis treści:
Typ 1 do Typ 2
Schuko do Type2
Wtyczka CEE 32A (3-pinowa) do CEE 32A (5-pinowa) 3-fazowa
CCS Combo 1 do CCS Combo 2
Typ 2 do Typ 1
Adaptery Tesli
Gwarancja
Adaptery do ładowania samochodów elektrycznych firmy EV Charge +
Adaptery do samochodów elektrycznych mogą być używane do ładowania prądem przemiennym (AC) lub prądem stałym (DC). Do ładowania prądem przemiennym należy używać złączy prądu przemiennego, które w Europie są standardem Typu 2, w Stanach Zjednoczonych i Japonii Typu 1 oraz w Chinach typu GB/T. Wtyczka GB/T wygląda jak Typu 2, jednak kable wewnątrz są ułożone w odwrotnej kolejności, więc nie są kompatybilne do tych które używamy na rynku europejskim. Do ładowania prądem stałym konieczne jest posiadanie złącza, które jest do takiego prądu dostosowane. Trzeba zaznaczyć, że ładowanie prądem stały zapewnia znacznie szybsze ładowanie samochodu niż ładowanie prądem przemiennym. Wtyczki do ładowania prądem stałym używane w Europie to CCS2, w Stanach Zjednoczonych CCS1, w Chinach GB/T iw Japonii CHAdeMO.
Typ 1 do Typ 2
Przejściówka posiadająca wtyczkę Typ 1 do Typ 2 jest przeznaczona dla pojazdów elektrycznych i hybrydowych plug-in i umożliwia podłączenie dowolnego kabla Typ 2 ze stacji ładującej do gniazda samochodu elektrycznego Typ 1. Długość kabla takiego adaptera wynosi 20 cm, jest wykonany z materiału termoplastycznego i dzięki niedużych rozmiarów, jest wygodny w transporcie.
Schuko do Typu 2
Tego rodzaju przejściówka dedykowana jest do takich pojazdów elektrycznych jak hybrydy, motocykle, skutery czy rowery . Pomaga podłączyć pojazd elektryczny ze złączem Schuko (wtyczką) do stacji ładującej Typu 2. Jest to przydatne, gdy posiadany pojazd ma zintegrowany kabel Schuko i chcemy go naładować z prywatnej lub publicznej stacji ładującej z gniazdem Typu 2. Można również użyć tego adaptera do podłączenia układu ogrzewania silnika pojazdu do stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Ten produkt jest przeznaczony do użytku ze stacjami ładowania, które można wyłączyć ręcznie.
CEE 32A (3-pin) do CEE 32A (5-pin) 3-fazowy
Właściciele nieruchomości często posiadają u siebie przygotowane gniazdo siłowe CEE trójfazowe. Takie gniazdo jest bardzo pomocne w przypadku posiadania pojazdu elektrycznego, gdyż można do niego podłączyć przenośną ładowarkę Typ 2 ze złączem trójfazowym CEE 5pin i ładować samochód z mocą aż do 22kW. Problem powstaje jednak w przypadku elektryków czy hybryd plug-in z gniazdem ładowania Typ1. Ładowarki mobilne Typ 1 są jednofazowe, dlatego i zamontowane na niej złącze do gniazda siłowego CEE jest jednowazowe z trzema pinami, a więc niekompatybilne z gniazdem CEE trójfazowym 5pin. Wynikły problem szybko można rozwiązać dzięki adapterowi ze złączami CEE 32A (3-pin) do CEE 32A (5-pin). Dzięki niemu naszą jednofazową ładowarkę mobilną możemy swobodnie podłączać do trójfazowego gniazda siłowego CEE 5pin.
CCS Combo 1 do CCS Combo 2
Na rynku europejskim jest część samochodów z gniazdem CCS Combo 1, sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych. Jest to gniazdo służące do super szybkiego ładowania. Ładowarki tego typu w Europie posiadają zintegrowany kabel z wtyczką CCS Combo 2, która jest niekompatybilna z gniazdem CSS Combo 1 samochodów sprowadzonych z Ameryki. W celu korzystania z europejskich stacji szybkiego ładowania, posiadacze amerykańskiej wersji pojazdu elektrycznego muszą posiadać adapter CCS Combo 2 do CCS Combo 1.
Typ 2 do Typ 1
Ta przejściówka służy do podłączenia gniazda Typ 2 w aucie elektrycznym z kablem ładowania Typ 1. Jest kompatybilny zarówno z prywatnymi, jak i publicznymi punktami ładowania. Adapter ma długość 15 cm i działa tylko z ładowaniem w trybie 3
Adaptery do ładowania samochodów elektrycznych Tesla
Adaptery do samochodów elektrycznych Tesli mają inne złącza niż jakakolwiek inna marka, co pozwala klientom Tesli ładować na własnych stacjach ładowania, których nie może używać żaden inny pojazd. Kiedy Tesla po raz pierwszy zaczęła sprzedawać swoje samochody elektryczne, nie było standardowej wtyczki. Musieli stworzyć własną wtyczkę, którą potocznie nazywa się wtyczką Tesli. Na naszej stronie internetowej znajdziesz wszystkie adaptery potrzebne do ładowania samochodów Tesli.
CHAdeMO
Stacje CHAdeMO umożliwiają ładowanie z mocą do 43 kW lub 108 km zasięgu w ciągu pół godziny. Adapter jest przeznaczony wyłącznie do podłączenia przewodu stacji ładowania CHAdeMO do pojazdu Tesla, który wyposażono w opcję ładowania prądem stałym (DC). Prezentowany adapter samochodowy jest specjalnie zaprojektowany dla trzech modeli Tesla: S, X i 3. Oprogramowanie sprzętowe 2019.24.1 lub nowsze jest wymagane dla zgodności z Modelem 3. Należy zaznaczyć, że Tesla Model 3 z gniazdem CCS Combo 2 nie jest kompatybilny z tym produktem.
Typ 1 Tesla SAE J1772
Za pomocą tego adaptera możesz ładować Teslę ze stacji ładowania, która posiada kabel z styczką Typ 1 (złącze J1772 Typ-1), lub gniazdo Typ 2, do którego podłączany jest kabel do ładowania Typ 1 do Typ 2. Tego rodzaju przejściówka jest kompatybilna ze wszystkimi pojazdami Tesla i większością publicznych stacji ładowania z trybem ładowania 2. Adapter J1772 obsługuje prędkości ładowania do 19,2 kW.
Gwarancja
Okres gwarancji naszych produktów wynosi dwa lata i dotyczy przypadków, gdy kable przestaną działać z winy producenta.
Nasza oferta
Asortyment EV Charge Plus obejmuje szeroką gamę kabli do ładowania aut elektrycznych, adapterów do kabli, przedłużaczy oraz kabli do montażu w stacjach ładowania. Zaopatrujemy klientów we wszystkie dostępne rozwiązania ładowania aut elektrycznych. Oferowane przez nas produkty są produkowane zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i standardami rynku elektromobilności. Gwarantujemy szybkie wsparcie techniczne, stałe dostawy i elastyczne ceny. Zapraszamy do współpracy.
Powiązane posty
Jak długo trwa ładowanie samochodu elektrycznego?
Jak długo trwa ładowanie samochodu elektrycznego i jakie czynniki na to wpływają. Czas potrzebny do naładowania pojazdu elektrycznego (EV) zależy od kilku różnych czynników: 1. Rozmiar baterii2. Prędkość (moc) stacji ładującej3. Używany kabel ładującyBiorąc pod uwagę te 3 czynniki, ładowanie może trwać od 30 minut do 12 godzin. Domowa stacja ładująca Stacja ładująca w domu …
Kabel do ładowania: typ 2
Kabel do ładowania samochodów elektrycznych: typ 2 to standard wybrany przez Unię Europejską dla stacji ładowania samochodów elektrycznych. W przeciwieństwie do innych standardów, złącze typu 2 ma tę zaletę, że jest dostępne dla większości zastosowań dla właścicieli w pełni elektrycznych lub ładowalnych pojazdów hybrydowych. Dzięki temu może służyć zarówno do powolnego ładowania w domu ze …
Ładowarka do auta elektrycznego
Ładowarka do auta elektrycznego to podstawowe akcesorium dla właścicieli takich samochodów. Za jego pomocą można wygodnie naładować pojazd w warunkach domowych, bez konieczności korzystania z ogólnodostępnych stacji publicznych. Posiadacze modeli elektrycznych mają do wyboru ładowarki stacjonarne, a także mobilne. Te drugie zyskują obecnie sporą popularność, ponieważ są w pełni przenośne, kompaktowe oraz wygodne w transporcie.