naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego?
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego? Zasięg takiego pojazdu zależy głównie od pojemności akumulatorów, a w znacznej mierze również od stylu jazdy czy umiejętnego odzysku energii w czasie hamowania. Na szybkość ładowania samochodu elektrycznego wpływa natomiast przede wszystkim sposób, w jaki odbywa się ten proces. Przedstawiamy informacje o typach kabli ładujących EV dla użytkowników mobilności elektrycznej. Oto co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem ładowania pojazdu elektrycznego.
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego wybrać?
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego wybrać? Przy zakupie nowego auta tego typu nierzadko okazuje się, że standardowe wyposażenie zawiera jedynie przewodową, zasilaną z gniazdka ładowarkę niskiej mocy. Kabel pozwalający na osiągnięcie maksymalnej mocy ładowania z ładowarki publicznej lub domowej jest natomiast dostępny jedynie za dodatkową opłatą. Z tego względu wielu kierowców decyduje się na zakup tych produktów osobno, ze względu na ich łatwą dostępność u producentów sprzętu elektrotechnicznego. Kabel ten nie musi być więc nabyty bezpośrednio z autem. Wiele modeli o parametrach zalecanych przez koncerny motoryzacyjne znajdziesz w ofercie naszego sklepu EV Charge Plus, gdzie dostępne są ładowarki przenośne i przewody o różnych długościach. Ze względu na szeroki zakres funkcji kable te można indywidualnie dostosować do własnych potrzeb.
Jakie istnieją typy kabli do ładowania samochodu elektrycznego?
O tym, jaki typ kabla do ładowania samochodu elektrycznego wybrać, powinien decydować przede wszystkim sposób, w jaki kierowca planuje najczęściej pozyskiwać energię do ładowania, a także dane techniczne. Posiadacze samochodów elektrycznych mają do dyspozycji standardowo gniazdko sieciowe w garażu, stacje ładowania prądem przemiennym AC oraz szybkie stacje ładowania prądem stałym DC. Te ostatnie wyposażane są w we własne przewody, dlatego nie wymagają posiadania własnego kabla. Jeżeli samochód ma być ładowany z gniazdka sieciowego, niezbędne będzie użycie ładowarki mobilnej. Wiele takich urządzeń również można znaleźć w EV Charge Plus. W przypadku korzystania ze stacji prądu przemiennego w formie stacji miejskiej lub oferowanego u nas domowego wallboxa konieczne jest zastosowanie kabla typu 1 albo typu 2. Istnieją też inne, mniej standardowe systemy i tryby ładowania.
Kabel ładujący EV typu 1 wtyczka
Wtyczka typu 1 jest wtyczką jednofazową, która umożliwia ładowanie poziomów mocy do 7,4 kW (230 V, 32 A). Standard jest stosowany głównie w modelach samochodów z regionu azjatyckiego i jest rzadki w Europie, dlatego nie ma wielu publicznych stacji ładowania typu 1. W razie potrzeby rozwiązaniem może być zakup odpowiedniego adaptera z naszej oferty.
Kabel ładujący EV typu 2 wtyczka
Wtyczka trójfazowa jest używana głównie w Europie. W miejscach prywatnych poziomy mocy ładowania do 22 kW są powszechne, podczas gdy poziomy mocy ładowania do 43 kW (400 V, 63 A, AC) można stosować tylko w publicznych stacjach ładowania EV. Większość publicznych stacji ładowania jest wyposażona w gniazdo typu 2. Można do tego stosować wszystkie kable ładujące w trybie 3, a samochody elektryczne można ładować zarówno za pomocą wtyczek typu 1, jak i typu 2. Wszystkie kable trybu 3 po bokach stacji ładujących mają tak zwane wtyczki Mennekes (typ 2).
Wtyczki kombinowane (Combined Charging System lub CCS)
Wtyczka CCS jest ulepszoną wersją wtyczki typu 2 z dwoma dodatkowymi stykami zasilania do celów szybkiego ładowania i obsługuje poziomy mocy ładowania prądu przemiennego i stałego do 170 kW. W praktyce wartość wynosi zwykle około 50 kW.
Wtyczka CHAdeMO
System ten szybkiego ładowania został opracowany w Japonii i umożliwia ładowanie do 50 kW na odpowiednich publicznych stacjach ładowania. Następujący producenci oferują samochody elektryczne kompatybilne z wtyczką CHAdeMO: BD Otomotive, Citroën, Honda, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Subaru, Tesla (z adapterem) i Toyota.
Stacje Superchargerów Tesli
Do ładowania w superchargerach Tesla wykorzystuje zmodyfikowaną wersję wtyczki Mennekes typu 2. Pozwala to na naładowanie Modelu S do 80% w ciągu 30 minut. Tesla oferuje swoim klientom bezpłatne ładowanie. Do tej pory nie było możliwości ładowania samochodów innych marek za pomocą doładowań Tesli.
Kable ładowania trybu 2 EV ze skrzynką kontrolną
Kabel do ładowania Mode 2 EV ze skrzynką kontrolną jest dostępny w różnych wersjach. Zwykle kabel ładujący w Trybie 2 jest dostarczany przez producenta samochodu i ma połączenie ze zwykłym gniazdem domowym. Komunikacja między samochodem a portem ładowania odbywa się za pośrednictwem skrzynki podłączonej między wtyczką pojazdu a wtyczką złącza (ICCB In-Cable Control Box).
Kable ładowania trybu 3 EV
Kabel ładowania trybu 3 to kabel łączący stację ładowania pojazdów elektrycznych z pojazdem elektrycznym. Wtyczka typu 2 jest skonfigurowana jako standard w UE. Aby umożliwić ładowanie samochodów elektrycznych za pomocą wtyczek typu 1 i 2 stacje ładowania są zwykle wyposażone w gniazdo typu 2. Aby naładować samochód elektryczny, potrzebujesz kabla do ładowania trybu 3 od typu 2 do typu 2 (np. Do Renault ZOE) lub kabla do ładowania trybu 3 od typu 2 do typu 1 (np. Do Nissana Leaf).
Jakie są standardowe poziomy ładowania samochodów elektrycznych kablem?
Jakie są poziomy ładowania samochodów elektrycznych kablem? Istnieją 3 standardowe poziomy ładowania dla EV. Wszystkie pojazdy elektryczne można ładować na stacjach EV poziomu 1 i 2. Poziom 3 (znany również jako DCFC lub szybka ładowarka) może być używany tylko w samochodach z funkcją szybkiego ładowania. Z takimi trybami kompatybilnych jest wiele akcesoriów dostępnych w naszej ofercie.
Poziom 1
Poziom 1 to standardowe gniazdko ścienne. Ma najwolniejszy poziom ładowania. Ładowanie pojazdu może trwać od 10 do 12 godzin.
Poziom 2
Poziom 2 jest typową wtyczką EV. Zwykle jest instalowany w garażu domowym, a wiele publicznych stacji ładowania korzysta ze stacji ładowania poziomu 2. Czas ładowania od 2 do 6 godzin.
Poziom 3
Poziom 3, głównie nazywa się DCFC lub DC Fast Charge. Te stacje ładowania są najszybszym sposobem na naładowanie pojazdu EV. Czas ładowania: od 15 min do 1 godziny.
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego sprawdzi się najlepiej pod względem parametrów?
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego sprawdzi się najlepiej pod względem parametrów? Poza rodzajem wtyków znaczenie mają również inne cechy takiego produktu. Przy wyborze kabla warto kierować się opiniami kierowców na temat poszczególnych producentów, a także recenzjami specjalistów oraz zwykłych użytkowników. Zachęcamy też do kontaktu, ponieważ możemy udzielić wielu szczegółowych informacji na temat naszego asortymentu.
Moc, kształt i długość kabla
Podstawowym parametrem kabla jest jego moc. Wartość ta powinna być prawidłowo dobrana do mocy maksymalnej ładowarki pokładowej samochodu, która zamienia prąd przemienny przepływający ze stacji lub gniazdka na prąd stały i zasilający baterię. Przy wyborze warto też zwrócić uwagę na kształt i długość danego kabla. W naszej ofercie znajdziesz wiele wariantów przewodów dedykowanych ładowaniu pojazdów EV. W większości są to kable o strukturze prostej lub spiralnej, które muszą być bardzo solidnie wykonane. W przypadku utraty elastyczności zwiększa się bowiem ryzyko rozciągnięcia i pęknięcia. Z reguły kable proste są znacznie dłuższe od spiralnych, a niektóre sięgają nawet 10 metrów.
Możliwości użytkowe
Kable do ładowania mogą mieć różny amperaż. Niektóre z nich pozwalają na regulację w zakresie od 8 A do maksymalnie 16 A. O możliwościach użytkowych danego produktu w dużym stopniu decydują bezpieczniki, których wartość określa rodzaj prądu dopływającego do gniazda. Nie bez znaczenia pozostaje przekrój i rodzaj przewodu prowadzącego od bezpiecznika do gniazda, ponieważ parametry te wpływają na faktyczną moc ładowania samochodu. Istotne jest ponadto samo gniazdo. Aby korzystać z pełnych 16 amperów i maksymalnej mocy ładowania na obudowie lub w innym miejscu, powinno znajdować się oznaczenie 16A/250V. Aspekty te dotyczą jedynie domowych instalacji. Duże znaczenie ma też prąd, jaki jest w stanie przyjąć pokładowa ładowarka auta. Jeżeli obsługuje moc 3,7 kW, z powodzeniem sprawdzi się kabel o amperażu 16. Jeżeli natomiast ładowarka pokładowa lub instalacja nie spełniają tego warunku, rozwiązaniem bezpieczniejszym będzie kabel o amperażu 10 A przepuszczający prąd o mocy 2,3 kW.
Jakość wykonania i bezpieczeństwo
Duże znaczenie przy wyborze kabla powinna mieć jakość jego wykonania. Znaczenie ma zarówno ogólna solidność styków oraz ich pokrycia, jak i sposób wykonania ochronnych zaślepek, sztywność przewodu, kodowanie rezystancji czy promień gięcia. Wszystkie te czynniki wpływają na bezpieczeństwo i komfort eksploatacji kabla. Nie bez znaczenia pozostaje również klasa szczelności, która jest szczególnie istotna w przypadku stosowania w warunkach zewnętrznych. Przed zakupem warto sprawdzić, czy dany kabel do ładowania auta elektrycznego posiada niezbędne atesty.
Mamy nadzieję, że zrozumiałeś więcej o rodzajach kabli ładowania EV i różnicach między stacjami ładowania. Zapraszamy do skorzystania z oferty EV Charge Plus, a także zachęcamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań.
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest bardzo ważnym elementem pojazdu elektrycznego. Wielu kierowców elektryków jest zdezorientowanych odmiennymi rodzajami wtyczek kabli, ponieważ nie ma jednej uniwersalnej, która pasowałaby do wszystkich pojazdów elektrycznych czy stacji ładowania. Jest ona definiowana przez kraj, w którym się znajdujesz, pojazd, którym jeździsz, oraz rodzaj stacji ładowania, z której zamierzasz korzystać. Spis …
Kupowanie Pierwszego Pojazdu Elektrycznego: Popularność pojazdów elektrycznych (EV, ang. electric vehicle) wzrosła w ciągu ostatnich kilku lat. Na ich temat istnieje wiele mitów. Dlatego musisz być pewien, że wszystkie informacje, które znasz o elektrykach, są dobre. Oto co musisz wiedzieć przed zakupem swojego pierwszego pojazdu elektrycznego. Zamiana pojazdu z napędem tradycyjnym na w pełni elektryczny …
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest podstawowym elementem wyposażenia właściciela takiego pojazdu. Istnieją różne sposoby na pozyskiwanie energii dla auta. Ładowanie akumulatora jest możliwe zarówno ładowarką, jak i przy użyciu stacji ładowania. Kabla nie wymagają jedynie punkty wyposażone w przewody zamontowane na stałe. Kompleksową ofertę przewodów dla właścicieli samochodów elektrycznych posiada EV Charge Plus.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkCookie Policy
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego?
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego? Zasięg takiego pojazdu zależy głównie od pojemności akumulatorów, a w znacznej mierze również od stylu jazdy czy umiejętnego odzysku energii w czasie hamowania. Na szybkość ładowania samochodu elektrycznego wpływa natomiast przede wszystkim sposób, w jaki odbywa się ten proces. Przedstawiamy informacje o typach kabli ładujących EV dla użytkowników mobilności elektrycznej. Oto co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem ładowania pojazdu elektrycznego.
Spis treści:
Co wybrać?
Typy kabli
Standardowe poziomy ładowania
Jaki sprawdzi się najlepiej?
Moc, kształt i długość
Jakość wykonania i bezpieczeństwo
Możliwości użytkowe
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego wybrać?
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego wybrać? Przy zakupie nowego auta tego typu nierzadko okazuje się, że standardowe wyposażenie zawiera jedynie przewodową, zasilaną z gniazdka ładowarkę niskiej mocy. Kabel pozwalający na osiągnięcie maksymalnej mocy ładowania z ładowarki publicznej lub domowej jest natomiast dostępny jedynie za dodatkową opłatą. Z tego względu wielu kierowców decyduje się na zakup tych produktów osobno, ze względu na ich łatwą dostępność u producentów sprzętu elektrotechnicznego. Kabel ten nie musi być więc nabyty bezpośrednio z autem. Wiele modeli o parametrach zalecanych przez koncerny motoryzacyjne znajdziesz w ofercie naszego sklepu EV Charge Plus, gdzie dostępne są ładowarki przenośne i przewody o różnych długościach. Ze względu na szeroki zakres funkcji kable te można indywidualnie dostosować do własnych potrzeb.
Jakie istnieją typy kabli do ładowania samochodu elektrycznego?
O tym, jaki typ kabla do ładowania samochodu elektrycznego wybrać, powinien decydować przede wszystkim sposób, w jaki kierowca planuje najczęściej pozyskiwać energię do ładowania, a także dane techniczne. Posiadacze samochodów elektrycznych mają do dyspozycji standardowo gniazdko sieciowe w garażu, stacje ładowania prądem przemiennym AC oraz szybkie stacje ładowania prądem stałym DC. Te ostatnie wyposażane są w we własne przewody, dlatego nie wymagają posiadania własnego kabla. Jeżeli samochód ma być ładowany z gniazdka sieciowego, niezbędne będzie użycie ładowarki mobilnej. Wiele takich urządzeń również można znaleźć w EV Charge Plus. W przypadku korzystania ze stacji prądu przemiennego w formie stacji miejskiej lub oferowanego u nas domowego wallboxa konieczne jest zastosowanie kabla typu 1 albo typu 2. Istnieją też inne, mniej standardowe systemy i tryby ładowania.
Kabel ładujący EV typu 1 wtyczka
Wtyczka typu 1 jest wtyczką jednofazową, która umożliwia ładowanie poziomów mocy do 7,4 kW (230 V, 32 A). Standard jest stosowany głównie w modelach samochodów z regionu azjatyckiego i jest rzadki w Europie, dlatego nie ma wielu publicznych stacji ładowania typu 1. W razie potrzeby rozwiązaniem może być zakup odpowiedniego adaptera z naszej oferty.
Kabel ładujący EV typu 2 wtyczka
Wtyczka trójfazowa jest używana głównie w Europie. W miejscach prywatnych poziomy mocy ładowania do 22 kW są powszechne, podczas gdy poziomy mocy ładowania do 43 kW (400 V, 63 A, AC) można stosować tylko w publicznych stacjach ładowania EV. Większość publicznych stacji ładowania jest wyposażona w gniazdo typu 2. Można do tego stosować wszystkie kable ładujące w trybie 3, a samochody elektryczne można ładować zarówno za pomocą wtyczek typu 1, jak i typu 2. Wszystkie kable trybu 3 po bokach stacji ładujących mają tak zwane wtyczki Mennekes (typ 2).
Wtyczki kombinowane (Combined Charging System lub CCS)
Wtyczka CCS jest ulepszoną wersją wtyczki typu 2 z dwoma dodatkowymi stykami zasilania do celów szybkiego ładowania i obsługuje poziomy mocy ładowania prądu przemiennego i stałego do 170 kW. W praktyce wartość wynosi zwykle około 50 kW.
Wtyczka CHAdeMO
System ten szybkiego ładowania został opracowany w Japonii i umożliwia ładowanie do 50 kW na odpowiednich publicznych stacjach ładowania. Następujący producenci oferują samochody elektryczne kompatybilne z wtyczką CHAdeMO: BD Otomotive, Citroën, Honda, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Subaru, Tesla (z adapterem) i Toyota.
Stacje Superchargerów Tesli
Do ładowania w superchargerach Tesla wykorzystuje zmodyfikowaną wersję wtyczki Mennekes typu 2. Pozwala to na naładowanie Modelu S do 80% w ciągu 30 minut. Tesla oferuje swoim klientom bezpłatne ładowanie. Do tej pory nie było możliwości ładowania samochodów innych marek za pomocą doładowań Tesli.
Kable ładowania trybu 2 EV ze skrzynką kontrolną
Kabel do ładowania Mode 2 EV ze skrzynką kontrolną jest dostępny w różnych wersjach. Zwykle kabel ładujący w Trybie 2 jest dostarczany przez producenta samochodu i ma połączenie ze zwykłym gniazdem domowym. Komunikacja między samochodem a portem ładowania odbywa się za pośrednictwem skrzynki podłączonej między wtyczką pojazdu a wtyczką złącza (ICCB In-Cable Control Box).
Kable ładowania trybu 3 EV
Kabel ładowania trybu 3 to kabel łączący stację ładowania pojazdów elektrycznych z pojazdem elektrycznym. Wtyczka typu 2 jest skonfigurowana jako standard w UE. Aby umożliwić ładowanie samochodów elektrycznych za pomocą wtyczek typu 1 i 2 stacje ładowania są zwykle wyposażone w gniazdo typu 2. Aby naładować samochód elektryczny, potrzebujesz kabla do ładowania trybu 3 od typu 2 do typu 2 (np. Do Renault ZOE) lub kabla do ładowania trybu 3 od typu 2 do typu 1 (np. Do Nissana Leaf).
Jakie są standardowe poziomy ładowania samochodów elektrycznych kablem?
Jakie są poziomy ładowania samochodów elektrycznych kablem? Istnieją 3 standardowe poziomy ładowania dla EV. Wszystkie pojazdy elektryczne można ładować na stacjach EV poziomu 1 i 2. Poziom 3 (znany również jako DCFC lub szybka ładowarka) może być używany tylko w samochodach z funkcją szybkiego ładowania. Z takimi trybami kompatybilnych jest wiele akcesoriów dostępnych w naszej ofercie.
Poziom 1
Poziom 1 to standardowe gniazdko ścienne. Ma najwolniejszy poziom ładowania. Ładowanie pojazdu może trwać od 10 do 12 godzin.
Poziom 2
Poziom 2 jest typową wtyczką EV. Zwykle jest instalowany w garażu domowym, a wiele publicznych stacji ładowania korzysta ze stacji ładowania poziomu 2. Czas ładowania od 2 do 6 godzin.
Poziom 3
Poziom 3, głównie nazywa się DCFC lub DC Fast Charge. Te stacje ładowania są najszybszym sposobem na naładowanie pojazdu EV. Czas ładowania: od 15 min do 1 godziny.
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego sprawdzi się najlepiej pod względem parametrów?
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego sprawdzi się najlepiej pod względem parametrów? Poza rodzajem wtyków znaczenie mają również inne cechy takiego produktu. Przy wyborze kabla warto kierować się opiniami kierowców na temat poszczególnych producentów, a także recenzjami specjalistów oraz zwykłych użytkowników. Zachęcamy też do kontaktu, ponieważ możemy udzielić wielu szczegółowych informacji na temat naszego asortymentu.
Moc, kształt i długość kabla
Podstawowym parametrem kabla jest jego moc. Wartość ta powinna być prawidłowo dobrana do mocy maksymalnej ładowarki pokładowej samochodu, która zamienia prąd przemienny przepływający ze stacji lub gniazdka na prąd stały i zasilający baterię. Przy wyborze warto też zwrócić uwagę na kształt i długość danego kabla. W naszej ofercie znajdziesz wiele wariantów przewodów dedykowanych ładowaniu pojazdów EV. W większości są to kable o strukturze prostej lub spiralnej, które muszą być bardzo solidnie wykonane. W przypadku utraty elastyczności zwiększa się bowiem ryzyko rozciągnięcia i pęknięcia. Z reguły kable proste są znacznie dłuższe od spiralnych, a niektóre sięgają nawet 10 metrów.
Możliwości użytkowe
Kable do ładowania mogą mieć różny amperaż. Niektóre z nich pozwalają na regulację w zakresie od 8 A do maksymalnie 16 A. O możliwościach użytkowych danego produktu w dużym stopniu decydują bezpieczniki, których wartość określa rodzaj prądu dopływającego do gniazda. Nie bez znaczenia pozostaje przekrój i rodzaj przewodu prowadzącego od bezpiecznika do gniazda, ponieważ parametry te wpływają na faktyczną moc ładowania samochodu. Istotne jest ponadto samo gniazdo. Aby korzystać z pełnych 16 amperów i maksymalnej mocy ładowania na obudowie lub w innym miejscu, powinno znajdować się oznaczenie 16A/250V. Aspekty te dotyczą jedynie domowych instalacji. Duże znaczenie ma też prąd, jaki jest w stanie przyjąć pokładowa ładowarka auta. Jeżeli obsługuje moc 3,7 kW, z powodzeniem sprawdzi się kabel o amperażu 16. Jeżeli natomiast ładowarka pokładowa lub instalacja nie spełniają tego warunku, rozwiązaniem bezpieczniejszym będzie kabel o amperażu 10 A przepuszczający prąd o mocy 2,3 kW.
Jakość wykonania i bezpieczeństwo
Duże znaczenie przy wyborze kabla powinna mieć jakość jego wykonania. Znaczenie ma zarówno ogólna solidność styków oraz ich pokrycia, jak i sposób wykonania ochronnych zaślepek, sztywność przewodu, kodowanie rezystancji czy promień gięcia. Wszystkie te czynniki wpływają na bezpieczeństwo i komfort eksploatacji kabla. Nie bez znaczenia pozostaje również klasa szczelności, która jest szczególnie istotna w przypadku stosowania w warunkach zewnętrznych. Przed zakupem warto sprawdzić, czy dany kabel do ładowania auta elektrycznego posiada niezbędne atesty.
Mamy nadzieję, że zrozumiałeś więcej o rodzajach kabli ładowania EV i różnicach między stacjami ładowania. Zapraszamy do skorzystania z oferty EV Charge Plus, a także zachęcamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań.
Powiązane posty
Kabel do ładowania samochodu
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest bardzo ważnym elementem pojazdu elektrycznego. Wielu kierowców elektryków jest zdezorientowanych odmiennymi rodzajami wtyczek kabli, ponieważ nie ma jednej uniwersalnej, która pasowałaby do wszystkich pojazdów elektrycznych czy stacji ładowania. Jest ona definiowana przez kraj, w którym się znajdujesz, pojazd, którym jeździsz, oraz rodzaj stacji ładowania, z której zamierzasz korzystać. Spis …
Co Musisz Wiedzieć Przed Zakupem Pierwszego Samochodu Elektrycznego?
Kupowanie Pierwszego Pojazdu Elektrycznego: Popularność pojazdów elektrycznych (EV, ang. electric vehicle) wzrosła w ciągu ostatnich kilku lat. Na ich temat istnieje wiele mitów. Dlatego musisz być pewien, że wszystkie informacje, które znasz o elektrykach, są dobre. Oto co musisz wiedzieć przed zakupem swojego pierwszego pojazdu elektrycznego. Zamiana pojazdu z napędem tradycyjnym na w pełni elektryczny …
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest podstawowym elementem wyposażenia właściciela takiego pojazdu. Istnieją różne sposoby na pozyskiwanie energii dla auta. Ładowanie akumulatora jest możliwe zarówno ładowarką, jak i przy użyciu stacji ładowania. Kabla nie wymagają jedynie punkty wyposażone w przewody zamontowane na stałe. Kompleksową ofertę przewodów dla właścicieli samochodów elektrycznych posiada EV Charge Plus.