naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
Kabel do ładowania hybrydy jest niezbędnym akcesorium dla posiadaczy aut hybrydowych, które łączą w sobie zalety samochodów spalinowych oraz elektrycznych. Sam proces dostarczania energii ze źródeł zewnętrznych znajduje zastosowanie jedynie w przypadku napędów plug-in, ponieważ klasyczne hybrydy ładują się samodzielnie. Wiele kabli o parametrach odpowiednich dla tego typu samochodów znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego EV Charge Plus.
Mobilna ładowarka do samochodów elektrycznych to wygodne akcesorium, bez którego nie mogą obejść się posiadacze tego rodzaju aut. Urządzenia te mogą być stosowane w praktycznie dowolnym miejscu. Ładowarki tego typu pozwalają kierowcom uniezależnić się od publicznych stacji ładowania, a tym samym uniknąć zajętych stanowisk i długich kolejek. Ich zaletą jest też brak niedogodności typowych dla stacjonarnych ładowarek, takich jak np. niewystarczająca długość przewodu.
Dowiedz się, co zrobić, jeśli Twój samochód Tesla nie ładuje się za pomocą adaptera CHAdeMO lub na ekranie pojawiają się komunikaty o błędach. Co robić Upewnij się, że zasilacz jest podłączony, a łączność ze stacją ładującą działa prawidłowo. Dopasuj adapter do kabla ładującego i dokładnie dociśnij. Następnie podłącz adapter do samochodu i poczekaj, aż pojazd …
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Dowiedz się więcej o czasie ładowania pojazdu elektrycznego.
Tryb 3
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
*AC – prąd przemienny (ang. alternating current)
**DC – prąd stały (ang. direct current)
Powiązane posty
Kabel do ładowania hybrydy
Kabel do ładowania hybrydy jest niezbędnym akcesorium dla posiadaczy aut hybrydowych, które łączą w sobie zalety samochodów spalinowych oraz elektrycznych. Sam proces dostarczania energii ze źródeł zewnętrznych znajduje zastosowanie jedynie w przypadku napędów plug-in, ponieważ klasyczne hybrydy ładują się samodzielnie. Wiele kabli o parametrach odpowiednich dla tego typu samochodów znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego EV Charge Plus.
Mobilna ładowarka do samochodów elektrycznych
Mobilna ładowarka do samochodów elektrycznych to wygodne akcesorium, bez którego nie mogą obejść się posiadacze tego rodzaju aut. Urządzenia te mogą być stosowane w praktycznie dowolnym miejscu. Ładowarki tego typu pozwalają kierowcom uniezależnić się od publicznych stacji ładowania, a tym samym uniknąć zajętych stanowisk i długich kolejek. Ich zaletą jest też brak niedogodności typowych dla stacjonarnych ładowarek, takich jak np. niewystarczająca długość przewodu.
Adapter Tesla CHAdeMO Nie Ładuje
Dowiedz się, co zrobić, jeśli Twój samochód Tesla nie ładuje się za pomocą adaptera CHAdeMO lub na ekranie pojawiają się komunikaty o błędach. Co robić Upewnij się, że zasilacz jest podłączony, a łączność ze stacją ładującą działa prawidłowo. Dopasuj adapter do kabla ładującego i dokładnie dociśnij. Następnie podłącz adapter do samochodu i poczekaj, aż pojazd …