naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej …
Stacje ładowania samochodów elektrycznych to specjalne urządzenia, które pozwalają na uzupełnienie energii auta EV. Obecnie coraz większą popularność zyskują modele przeznaczone do użytku domowego. Funkcjonują one jako alternatywa dla ogólnodostępnych stacji ładowania AC, które spotkać można na parkingach. Pod względem mocy i funkcjonalności przewyższają natomiast mobilne ładowarki. Wiele stacji ładowania oraz innych przydatnych produktów oferuje EV Charge Plus.
Ładowarka przenośna do samochodu elektrycznego to najlepsze rozwiązanie, gdy nie masz w domu stacji ładowania. Jeśli chodzi o ładowanie pojazdu elektrycznego, nie ma jednej ładowarki pasującej do wszystkich typów gniazd. Różne pojazdy elektryczne, a także konsumenci mają różne potrzeby w zakresie ładowania. Istnieje wiele czynników, które decydują o tym, które ładowanie jest najlepsze dla Twojego pojazdu elektrycznego. Do wyboru są 4 różne tryby ładowania pojazdu elektrycznego. Tutaj przyjrzymy się wszystkim typom przenośnych ładowarek do samochodów elektrycznych i ułatwimy ich wybór!
Oczekuje się, że do 2030 r. liczba pojazdów elektrycznych na drogach wyniesie aż 140 milionów. Samochody elektryczne to przyszłość, jednak do tej pory nie ma wystarczającej infrastruktury ładowania, aby swobodnie można było się nimi poruszać po całym kraju. Obecnie posiadany samochód elektryczny możemy ładować na dwa sposoby. Pierwszy, to uzupełnianie baterii samochodu ze zwykłego gniazda 230V lub gniazda siłowego. Przynajmniej jedno z tych źródeł zasilania każdy posiada w swoim domu. Drugi sposób, to posługiwanie się publicznymi lub domowymi stacjami do ładowania EV. Montaż takich stacji powinien być wykonany przez wykwalifikowaną do tego ekipę, dlatego najprostszym rozwiązaniem są prezentowane w tym artykule ładowarki mobilne.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Dowiedz się więcej o czasie ładowania pojazdu elektrycznego.
Tryb 3
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
*AC – prąd przemienny (ang. alternating current)
**DC – prąd stały (ang. direct current)
Powiązane posty
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej …
Stacje ładowania samochodów elektrycznych
Stacje ładowania samochodów elektrycznych to specjalne urządzenia, które pozwalają na uzupełnienie energii auta EV. Obecnie coraz większą popularność zyskują modele przeznaczone do użytku domowego. Funkcjonują one jako alternatywa dla ogólnodostępnych stacji ładowania AC, które spotkać można na parkingach. Pod względem mocy i funkcjonalności przewyższają natomiast mobilne ładowarki. Wiele stacji ładowania oraz innych przydatnych produktów oferuje EV Charge Plus.
Ładowarki przenośne do samochodów elektrycznych
Ładowarka przenośna do samochodu elektrycznego to najlepsze rozwiązanie, gdy nie masz w domu stacji ładowania. Jeśli chodzi o ładowanie pojazdu elektrycznego, nie ma jednej ładowarki pasującej do wszystkich typów gniazd. Różne pojazdy elektryczne, a także konsumenci mają różne potrzeby w zakresie ładowania. Istnieje wiele czynników, które decydują o tym, które ładowanie jest najlepsze dla Twojego pojazdu elektrycznego. Do wyboru są 4 różne tryby ładowania pojazdu elektrycznego. Tutaj przyjrzymy się wszystkim typom przenośnych ładowarek do samochodów elektrycznych i ułatwimy ich wybór!
Oczekuje się, że do 2030 r. liczba pojazdów elektrycznych na drogach wyniesie aż 140 milionów. Samochody elektryczne to przyszłość, jednak do tej pory nie ma wystarczającej infrastruktury ładowania, aby swobodnie można było się nimi poruszać po całym kraju. Obecnie posiadany samochód elektryczny możemy ładować na dwa sposoby. Pierwszy, to uzupełnianie baterii samochodu ze zwykłego gniazda 230V lub gniazda siłowego. Przynajmniej jedno z tych źródeł zasilania każdy posiada w swoim domu. Drugi sposób, to posługiwanie się publicznymi lub domowymi stacjami do ładowania EV. Montaż takich stacji powinien być wykonany przez wykwalifikowaną do tego ekipę, dlatego najprostszym rozwiązaniem są prezentowane w tym artykule ładowarki mobilne.