naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest bardzo ważnym elementem pojazdu elektrycznego. Wielu kierowców elektryków jest zdezorientowanych odmiennymi rodzajami wtyczek kabli, ponieważ nie ma jednej uniwersalnej, która pasowałaby do wszystkich pojazdów elektrycznych czy stacji ładowania. Jest ona definiowana przez kraj, w którym się znajdujesz, pojazd, którym jeździsz, oraz rodzaj stacji ładowania, z której zamierzasz korzystać. Spis …
Kabel do ładowania hybrydy jest niezbędnym akcesorium dla posiadaczy aut hybrydowych, które łączą w sobie zalety samochodów spalinowych oraz elektrycznych. Sam proces dostarczania energii ze źródeł zewnętrznych znajduje zastosowanie jedynie w przypadku napędów plug-in, ponieważ klasyczne hybrydy ładują się samodzielnie. Wiele kabli o parametrach odpowiednich dla tego typu samochodów znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego EV Charge Plus.
Ładowarki do samochodów elektrycznych pozwalają na wygodne podróżowanie tego typu pojazdami. Coraz większą popularność zyskują modele do użytku domowego, które w przeciwieństwie do publicznych stacji nie wymagają oczekiwania na wolne stanowisko. Auta ładować można zarówno stacją ładowania typu Wallbox, jak i ładowarką przenośną. Szczególnym powodzeniem zaczyna cieszyć się to drugie rozwiązanie, ze względu na wygodę i mobilność. Szeroki wybór produktów dla aut elektrycznych posiada EV Charge Plus.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkCookie Policy
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Dowiedz się więcej o czasie ładowania pojazdu elektrycznego.
Tryb 3
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
*AC – prąd przemienny (ang. alternating current)
**DC – prąd stały (ang. direct current)
Powiązane posty
Kabel do ładowania samochodu
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest bardzo ważnym elementem pojazdu elektrycznego. Wielu kierowców elektryków jest zdezorientowanych odmiennymi rodzajami wtyczek kabli, ponieważ nie ma jednej uniwersalnej, która pasowałaby do wszystkich pojazdów elektrycznych czy stacji ładowania. Jest ona definiowana przez kraj, w którym się znajdujesz, pojazd, którym jeździsz, oraz rodzaj stacji ładowania, z której zamierzasz korzystać. Spis …
Kabel do ładowania hybrydy
Kabel do ładowania hybrydy jest niezbędnym akcesorium dla posiadaczy aut hybrydowych, które łączą w sobie zalety samochodów spalinowych oraz elektrycznych. Sam proces dostarczania energii ze źródeł zewnętrznych znajduje zastosowanie jedynie w przypadku napędów plug-in, ponieważ klasyczne hybrydy ładują się samodzielnie. Wiele kabli o parametrach odpowiednich dla tego typu samochodów znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego EV Charge Plus.
Ładowarki do samochodów elektrycznych
Ładowarki do samochodów elektrycznych pozwalają na wygodne podróżowanie tego typu pojazdami. Coraz większą popularność zyskują modele do użytku domowego, które w przeciwieństwie do publicznych stacji nie wymagają oczekiwania na wolne stanowisko. Auta ładować można zarówno stacją ładowania typu Wallbox, jak i ładowarką przenośną. Szczególnym powodzeniem zaczyna cieszyć się to drugie rozwiązanie, ze względu na wygodę i mobilność. Szeroki wybór produktów dla aut elektrycznych posiada EV Charge Plus.