naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę. Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych. Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ …
Zakup pojazdu elektrycznego to zawsze większy wydatek na początku, ale duże oszczędności w czasie korzystania z auta. Ile tak naprawdę kosztuje ecodriving? Sprzedaż nowych samochodów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi jest powoli zakazywana na całym świecie. Przyszłość należy do aut elektrycznych. Korzyści środowiskowe płynące z bezemisyjnej jazdy są oczywiste, ale nie wszyscy są świadomi korzyści …
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej …
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych.
Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze.
Tryb 1
Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających pomiędzy nimi. Ten tryb jest niepopularny i masowi producenci już go nie wykorzystują, ponieważ wyprowadzenie jest zawsze pod napięciem. Ten tryb jest niebezpieczny, a także bardzo wolno ładuje baterię (od 0 do 100% to około 40-60 godzin).
Tryb 2
Tryb 2 jest również znany jako przenośna ładowarka do pojazdów elektrycznych. Ten tryb obsługuje ładowanie z gniazd Schuko i CEE. Wbudowana ładowarka wewnątrz samochodu zamienia AC* na DC** i kontroluje ładowanie akumulatora. Ponadto możemy podłączyć wspomniany przewód ładowania pojazdu elektrycznego do standardowego gniazdka (zwykle 15 A-16 Α). Ładowanie trwa 14-16 godzin do momentu osiągnięcia pełnej pojemności akumulatora (w zależności od rozmiaru baterii).
Dowiedz się więcej o czasie ładowania pojazdu elektrycznego.
Tryb 3
Jest to ładowarka sieciowa ze stałym punktem do użytku domowego lub komercyjnego. Tryb 3 może być używany na 2 sposoby. Na przykład kabel ładujący może być bezpośrednio podłączony do ładowarki lub może to być kabel odłączany, który można zabrać ze sobą do pojazdu, a następnie podłączyć do ładowarki. W trybie 3 bateria naładuję się w ciągu 4-9 godzin.
Tryb 4
Tryb 4-punktowa ładowarka DC. Innymi słowy „szybka ładowarka”, tryb 4 to najszybszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego. Stacje szybkiego ładowania są bardzo drogie, dlatego często są wyłącznie publiczne. Również nie wszystkie w pełni elektryczne samochody mogą używać tego trybu. W tym trybie samochód ładuje się do 80% w ciągu 1 godziny.
Podsumowując, możemy powiedzieć, że obecnie najszybszym sposobem ładowania pojazdów elektrycznych jest tryb 4 (DC Supercharger). Mimo to w przyszłość pokaże nowe tryby ładowania pojazdów elektrycznych, takich jak ładowanie bezprzewodowe, co jeszcze bardziej przyspieszy czas ładowania.
*AC – prąd przemienny (ang. alternating current)
**DC – prąd stały (ang. direct current)
Powiązane posty
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę. Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych. Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ …
Ecodriving — ile kosztuję?
Zakup pojazdu elektrycznego to zawsze większy wydatek na początku, ale duże oszczędności w czasie korzystania z auta. Ile tak naprawdę kosztuje ecodriving? Sprzedaż nowych samochodów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi jest powoli zakazywana na całym świecie. Przyszłość należy do aut elektrycznych. Korzyści środowiskowe płynące z bezemisyjnej jazdy są oczywiste, ale nie wszyscy są świadomi korzyści …
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej …