naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Dowiedz się, co zrobić, jeśli Twój samochód Tesla nie ładuje się za pomocą adaptera CHAdeMO lub na ekranie pojawiają się komunikaty o błędach. Co robić Upewnij się, że zasilacz jest podłączony, a łączność ze stacją ładującą działa prawidłowo. Dopasuj adapter do kabla ładującego i dokładnie dociśnij. Następnie podłącz adapter do samochodu i poczekaj, aż pojazd …
Kabel do ładowania hybrydy jest niezbędnym akcesorium dla posiadaczy aut hybrydowych, które łączą w sobie zalety samochodów spalinowych oraz elektrycznych. Sam proces dostarczania energii ze źródeł zewnętrznych znajduje zastosowanie jedynie w przypadku napędów plug-in, ponieważ klasyczne hybrydy ładują się samodzielnie. Wiele kabli o parametrach odpowiednich dla tego typu samochodów znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego EV Charge Plus.
Jeszcze niewiele lat temu wybór urządzeń do ładowania pojazdów elektrycznych był niewielki. Co zrobić, teraz gdy wyborów jest tak wiele, a rozbieżność informacji tak duża? Proponujemy Ci proste oraz wysokiej jakości rozwiązania łatwego i bezpiecznego ładowania w domu. Sposoby ładowania pojazdu elektrycznego w domu Portable adapter for Type 1 or 2 Schuko To urządzenie pozwoli …
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić.
Powiązane posty
Adapter Tesla CHAdeMO Nie Ładuje
Dowiedz się, co zrobić, jeśli Twój samochód Tesla nie ładuje się za pomocą adaptera CHAdeMO lub na ekranie pojawiają się komunikaty o błędach. Co robić Upewnij się, że zasilacz jest podłączony, a łączność ze stacją ładującą działa prawidłowo. Dopasuj adapter do kabla ładującego i dokładnie dociśnij. Następnie podłącz adapter do samochodu i poczekaj, aż pojazd …
Kabel do ładowania hybrydy
Kabel do ładowania hybrydy jest niezbędnym akcesorium dla posiadaczy aut hybrydowych, które łączą w sobie zalety samochodów spalinowych oraz elektrycznych. Sam proces dostarczania energii ze źródeł zewnętrznych znajduje zastosowanie jedynie w przypadku napędów plug-in, ponieważ klasyczne hybrydy ładują się samodzielnie. Wiele kabli o parametrach odpowiednich dla tego typu samochodów znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego EV Charge Plus.
Domowe Stacje Ładowania Elektrycznych Pojazdów
Jeszcze niewiele lat temu wybór urządzeń do ładowania pojazdów elektrycznych był niewielki. Co zrobić, teraz gdy wyborów jest tak wiele, a rozbieżność informacji tak duża? Proponujemy Ci proste oraz wysokiej jakości rozwiązania łatwego i bezpiecznego ładowania w domu. Sposoby ładowania pojazdu elektrycznego w domu Portable adapter for Type 1 or 2 Schuko To urządzenie pozwoli …