naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Przenośna ładowarka domowa do samochodu jest niezbędnym akcesorium dla praktycznie każdego posiadacza auta elektrycznego. Mobilność tego urządzenia pozwala na użytkowanie go w niemal dowolnym miejscu, a tym samym uniezależnienie się od stanowisk na publicznych stajach. Ładowarki przenośne niwelują też wiele niedogodności związanych ze stosowaniem modeli stacjonarnych, takich jak np. zbyt krótki kabel.
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest podstawowym elementem wyposażenia właściciela takiego pojazdu. Istnieją różne sposoby na pozyskiwanie energii dla auta. Ładowanie akumulatora jest możliwe zarówno ładowarką, jak i przy użyciu stacji ładowania. Kabla nie wymagają jedynie punkty wyposażone w przewody zamontowane na stałe. Kompleksową ofertę przewodów dla właścicieli samochodów elektrycznych posiada EV Charge Plus.
Ładowarki do samochodów elektrycznych pozwalają na wygodne podróżowanie tego typu pojazdami. Coraz większą popularność zyskują modele do użytku domowego, które w przeciwieństwie do publicznych stacji nie wymagają oczekiwania na wolne stanowisko. Auta ładować można zarówno stacją ładowania typu Wallbox, jak i ładowarką przenośną. Szczególnym powodzeniem zaczyna cieszyć się to drugie rozwiązanie, ze względu na wygodę i mobilność. Szeroki wybór produktów dla aut elektrycznych posiada EV Charge Plus.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić.
Powiązane posty
Przenośna ładowarka domowa do samochodu
Przenośna ładowarka domowa do samochodu jest niezbędnym akcesorium dla praktycznie każdego posiadacza auta elektrycznego. Mobilność tego urządzenia pozwala na użytkowanie go w niemal dowolnym miejscu, a tym samym uniezależnienie się od stanowisk na publicznych stajach. Ładowarki przenośne niwelują też wiele niedogodności związanych ze stosowaniem modeli stacjonarnych, takich jak np. zbyt krótki kabel.
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego
Kabel do ładowania samochodu elektrycznego jest podstawowym elementem wyposażenia właściciela takiego pojazdu. Istnieją różne sposoby na pozyskiwanie energii dla auta. Ładowanie akumulatora jest możliwe zarówno ładowarką, jak i przy użyciu stacji ładowania. Kabla nie wymagają jedynie punkty wyposażone w przewody zamontowane na stałe. Kompleksową ofertę przewodów dla właścicieli samochodów elektrycznych posiada EV Charge Plus.
Ładowarki do samochodów elektrycznych
Ładowarki do samochodów elektrycznych pozwalają na wygodne podróżowanie tego typu pojazdami. Coraz większą popularność zyskują modele do użytku domowego, które w przeciwieństwie do publicznych stacji nie wymagają oczekiwania na wolne stanowisko. Auta ładować można zarówno stacją ładowania typu Wallbox, jak i ładowarką przenośną. Szczególnym powodzeniem zaczyna cieszyć się to drugie rozwiązanie, ze względu na wygodę i mobilność. Szeroki wybór produktów dla aut elektrycznych posiada EV Charge Plus.