naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Kupowanie Pierwszego Pojazdu Elektrycznego: Popularność pojazdów elektrycznych (EV, ang. electric vehicle) wzrosła w ciągu ostatnich kilku lat. Na ich temat istnieje wiele mitów. Dlatego musisz być pewien, że wszystkie informacje, które znasz o elektrykach, są dobre. Oto co musisz wiedzieć przed zakupem swojego pierwszego pojazdu elektrycznego. Zamiana pojazdu z napędem tradycyjnym na w pełni elektryczny …
Jak długo trwa ładowanie samochodu elektrycznego i jakie czynniki na to wpływają. Czas potrzebny do naładowania pojazdu elektrycznego (EV) zależy od kilku różnych czynników: 1. Rozmiar baterii2. Prędkość (moc) stacji ładującej3. Używany kabel ładującyBiorąc pod uwagę te 3 czynniki, ładowanie może trwać od 30 minut do 12 godzin. Domowa stacja ładująca Stacja ładująca w domu …
Ładowarka przenośna do samochodu elektrycznego to najlepsze rozwiązanie, gdy nie masz w domu stacji ładowania. Jeśli chodzi o ładowanie pojazdu elektrycznego, nie ma jednej ładowarki pasującej do wszystkich typów gniazd. Różne pojazdy elektryczne, a także konsumenci mają różne potrzeby w zakresie ładowania. Istnieje wiele czynników, które decydują o tym, które ładowanie jest najlepsze dla Twojego pojazdu elektrycznego. Do wyboru są 4 różne tryby ładowania pojazdu elektrycznego. Tutaj przyjrzymy się wszystkim typom przenośnych ładowarek do samochodów elektrycznych i ułatwimy ich wybór!
Oczekuje się, że do 2030 r. liczba pojazdów elektrycznych na drogach wyniesie aż 140 milionów. Samochody elektryczne to przyszłość, jednak do tej pory nie ma wystarczającej infrastruktury ładowania, aby swobodnie można było się nimi poruszać po całym kraju. Obecnie posiadany samochód elektryczny możemy ładować na dwa sposoby. Pierwszy, to uzupełnianie baterii samochodu ze zwykłego gniazda 230V lub gniazda siłowego. Przynajmniej jedno z tych źródeł zasilania każdy posiada w swoim domu. Drugi sposób, to posługiwanie się publicznymi lub domowymi stacjami do ładowania EV. Montaż takich stacji powinien być wykonany przez wykwalifikowaną do tego ekipę, dlatego najprostszym rozwiązaniem są prezentowane w tym artykule ładowarki mobilne.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić.
Powiązane posty
Co Musisz Wiedzieć Przed Zakupem Pierwszego Samochodu Elektrycznego?
Kupowanie Pierwszego Pojazdu Elektrycznego: Popularność pojazdów elektrycznych (EV, ang. electric vehicle) wzrosła w ciągu ostatnich kilku lat. Na ich temat istnieje wiele mitów. Dlatego musisz być pewien, że wszystkie informacje, które znasz o elektrykach, są dobre. Oto co musisz wiedzieć przed zakupem swojego pierwszego pojazdu elektrycznego. Zamiana pojazdu z napędem tradycyjnym na w pełni elektryczny …
Jak długo trwa ładowanie samochodu elektrycznego?
Jak długo trwa ładowanie samochodu elektrycznego i jakie czynniki na to wpływają. Czas potrzebny do naładowania pojazdu elektrycznego (EV) zależy od kilku różnych czynników: 1. Rozmiar baterii2. Prędkość (moc) stacji ładującej3. Używany kabel ładującyBiorąc pod uwagę te 3 czynniki, ładowanie może trwać od 30 minut do 12 godzin. Domowa stacja ładująca Stacja ładująca w domu …
Ładowarki przenośne do samochodów elektrycznych
Ładowarka przenośna do samochodu elektrycznego to najlepsze rozwiązanie, gdy nie masz w domu stacji ładowania. Jeśli chodzi o ładowanie pojazdu elektrycznego, nie ma jednej ładowarki pasującej do wszystkich typów gniazd. Różne pojazdy elektryczne, a także konsumenci mają różne potrzeby w zakresie ładowania. Istnieje wiele czynników, które decydują o tym, które ładowanie jest najlepsze dla Twojego pojazdu elektrycznego. Do wyboru są 4 różne tryby ładowania pojazdu elektrycznego. Tutaj przyjrzymy się wszystkim typom przenośnych ładowarek do samochodów elektrycznych i ułatwimy ich wybór!
Oczekuje się, że do 2030 r. liczba pojazdów elektrycznych na drogach wyniesie aż 140 milionów. Samochody elektryczne to przyszłość, jednak do tej pory nie ma wystarczającej infrastruktury ładowania, aby swobodnie można było się nimi poruszać po całym kraju. Obecnie posiadany samochód elektryczny możemy ładować na dwa sposoby. Pierwszy, to uzupełnianie baterii samochodu ze zwykłego gniazda 230V lub gniazda siłowego. Przynajmniej jedno z tych źródeł zasilania każdy posiada w swoim domu. Drugi sposób, to posługiwanie się publicznymi lub domowymi stacjami do ładowania EV. Montaż takich stacji powinien być wykonany przez wykwalifikowaną do tego ekipę, dlatego najprostszym rozwiązaniem są prezentowane w tym artykule ładowarki mobilne.