naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Producent ładowarek do samochodów elektrycznych zawsze powinien dbać o najwyższą jakość swoich produktów. Dotyczy to zwłaszcza modeli przeznaczonych do użytku domowego, które zyskują coraz większą popularność u klientów. Energię samochodu elektrycznego uzupełnić można zarówno ładowarką mobilną, jak i stacjonarną. Oba te rozwiązania mają swoje zalety, z których czerpać mogą wszyscy właściciele aut EV. Kompleksową ofertę tego typu urządzeń posiada producent EV Charge Plus.
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego? Zasięg takiego pojazdu zależy głównie od pojemności akumulatorów, a w znacznej mierze również od stylu jazdy czy umiejętnego odzysku energii w czasie hamowania. Na szybkość ładowania samochodu elektrycznego wpływa natomiast przede wszystkim sposób, w jaki odbywa się ten proces. Przedstawiamy informacje o typach kabli ładujących EV dla użytkowników mobilności elektrycznej. Oto co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem ładowania pojazdu elektrycznego.
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej …
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkCookie Policy
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić.
Powiązane posty
Producent ładowarek do samochodów elektrycznych
Producent ładowarek do samochodów elektrycznych zawsze powinien dbać o najwyższą jakość swoich produktów. Dotyczy to zwłaszcza modeli przeznaczonych do użytku domowego, które zyskują coraz większą popularność u klientów. Energię samochodu elektrycznego uzupełnić można zarówno ładowarką mobilną, jak i stacjonarną. Oba te rozwiązania mają swoje zalety, z których czerpać mogą wszyscy właściciele aut EV. Kompleksową ofertę tego typu urządzeń posiada producent EV Charge Plus.
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego?
Jaki kabel do ładowania samochodu elektrycznego? Zasięg takiego pojazdu zależy głównie od pojemności akumulatorów, a w znacznej mierze również od stylu jazdy czy umiejętnego odzysku energii w czasie hamowania. Na szybkość ładowania samochodu elektrycznego wpływa natomiast przede wszystkim sposób, w jaki odbywa się ten proces. Przedstawiamy informacje o typach kabli ładujących EV dla użytkowników mobilności elektrycznej. Oto co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem ładowania pojazdu elektrycznego.
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego
Adapter do ładowania samochodu elektrycznego to doskonałe rozwiązanie dla kierowców, którzy posiadają już dany typ kabla lub ładowarkę i nabywają pojazd elektryczny lub hybrydowy z odmiennym gniazdem ładowania. Zamiast martwić się co zrobić ze starym kablem lub ładowarką domową, można po prostu zakupić adapter, który pozwoli podpiąć się do istniejącego kabla czy ładowarki i dalej …