naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Zakup pojazdu elektrycznego to zawsze większy wydatek na początku, ale duże oszczędności w czasie korzystania z auta. Ile tak naprawdę kosztuje ecodriving? Sprzedaż nowych samochodów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi jest powoli zakazywana na całym świecie. Przyszłość należy do aut elektrycznych. Korzyści środowiskowe płynące z bezemisyjnej jazdy są oczywiste, ale nie wszyscy są świadomi korzyści …
Szybka ładowarka do samochodu elektrycznego powinna pozwalać na uzupełnienie energii akumulatora takiego pojazdu w możliwie najkrótszym czasie. Obecnie w sprzedaży dostępne są zarówno stacjonarne, jak i mobilne produkty tego typu. Ich zastosowanie umożliwia ładowania samochodu nawet w domu, bez potrzeby szukania wolnego stanowiska na stacji. Na szybkość takiej ładowarki wpływają różne parametry, które wato wziąć pod uwagę przy wyborze urządzenia.
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych. Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze. Tryb 1 Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających …
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić do 6% zasięgu pojazdu elektrycznego
Nowa metoda ogrzewania pojazdu elektrycznego pozwala zaoszczędzić na zasięgu i pomoże szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.
Firmy inżynieryjne IAV i Louisenthal, które specjalizują się w foliach i papierach ochronnych do banknotów, wprowadziły zupełnie nową metodę ogrzewania części pasażerskiej pojazdów elektrycznych.
Pomysł polega na użyciu cienkiej, półprzezroczystej, ekonomicznej i łatwej w użyciu folii SmartMesh firmy Louisenthal. Ponieważ folia SmartMesh ma na swojej powierzchni siatkę ścieżek przewodzących, można ją montować w różnych miejscach. Na przykład wokół drzwi pasażerów ze standardowym systemem ogrzewania w celu dostarczenia dodatkowego ciepła.
Folię można łatwo połączyć z drzwiami, konsolą środkową, a także podsufitką. Stosując napięcie robocze, nagrzewa się i emituje ciepło do środkowej i tylnej części samochodu. Folia grzewcza jest przezroczysta, dzięki czemu można ją łączyć z oświetleniem lub elementami LED.
Nowy system grzewczy pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu energii elektrycznej
Według niemieckich partnerów SmartMesh skróci czas nagrzewania do idealnej temperatury. Zmniejszy również moc grzewczą o 20%, aby utrzymać wymaganą temperaturę. Co w sumie pozwala zaoszczędzić do 6% zakresu.
Firma IAV przeprowadziła symulację użycia folii w wykończeniach pojazdów za pomocą oprogramowania 3D CFD. Symulacja pokazała, jak działa folia na tapicerce drzwi samochodu przy użyciu demonstratora. Efektem symulacji był przyjemny klimat w części pasażerskiej, który może być osiągany zarówno dla kierowcy, jak i pasażera w krótszym czasie. Na przykład przy niskich temperaturach zewnętrznych dzięki dodatkowym zintegrowanym foliom grzewczym. Po osiągnięciu zamierzonej temperatury całkowita ilość energii potrzebnej do ogrzania kabiny pasażerskiej może zostać zmniejszona nawet o 20% za pomocą wypromieniowanego ciepła. Poprawia to zasięg pojazdu – w najlepszym przypadku nawet o sześć procent.
Louisenthal wyjaśnia, że produkt SmartMesh może być wytwarzany na skalę przemysłową. Co umożliwia producentom pojazdów elektrycznych szybki odbiór komponentów. To, czy producenci będą używać SmartMesh w nadchodzących latach, da nam odpowiedź, czy to rozwiązanie nowej technologi jest po prostu dobre.
Co ważne przy intensywnym używaniu ogrzewania w chłodne dni, pojazd oszczędza na zasięgu. Gdzie zasięg jest niższy i ważniejszy niż zwiększanie zasięgu szczytowego w optymalnych warunkach.
Nowa metoda ogrzewania pozwala zaoszczędzić.
Powiązane posty
Ecodriving — ile kosztuję?
Zakup pojazdu elektrycznego to zawsze większy wydatek na początku, ale duże oszczędności w czasie korzystania z auta. Ile tak naprawdę kosztuje ecodriving? Sprzedaż nowych samochodów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi jest powoli zakazywana na całym świecie. Przyszłość należy do aut elektrycznych. Korzyści środowiskowe płynące z bezemisyjnej jazdy są oczywiste, ale nie wszyscy są świadomi korzyści …
Szybka ładowarka do samochodu elektrycznego
Szybka ładowarka do samochodu elektrycznego powinna pozwalać na uzupełnienie energii akumulatora takiego pojazdu w możliwie najkrótszym czasie. Obecnie w sprzedaży dostępne są zarówno stacjonarne, jak i mobilne produkty tego typu. Ich zastosowanie umożliwia ładowania samochodu nawet w domu, bez potrzeby szukania wolnego stanowiska na stacji. Na szybkość takiej ładowarki wpływają różne parametry, które wato wziąć pod uwagę przy wyborze urządzenia.
Tryby Ładowania Elektryków
Istnieją 4 różne tryby ładowania pojazdów elektrycznych. Elektromobilność to szybko rozwijający się rynek. Na ulicach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, dzięki czemu rozwija się również infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto prędkości ładowania są coraz szybsze. Tryb 1 Tryb 1 (tryb Schuko) odnosi się do ładowania domowym gniazdkiem za pomocą prostego przedłużacza bez żadnych urządzeń zabezpieczających …