naciśnij Enter, aby wyszukaćWyświetlam wszystkie wyniki:Nie znaleziono produktów.
Nowe Startupy Pojazdów Elektrycznych w Chinach Nie Mogą Produkować Własnych Samochodów
Startupy pojazdów elektrycznych w Chinach
Chiny mają teraz prawie 500 producentów samochodów elektrycznych, a wszystko to dzięki zachętom ich rządu do zwiększenia krajowej produkcji pojazdów elektrycznych. Oczekuje się, że całkowita sprzedaż samochodów wzrośnie z 28 milionów w 2016 r. do około 35 milionów w 2025 r. Te 7 milionów pojazdów elektrycznych to mniej więcej 40% całkowitej sprzedaży samochodów rocznie tylko w USA.
Jednak zaledwie ośmiu nowych producentów samochodów uzyskało kwalifikację potrzebną do produkcji pojazdów w pełni elektrycznych. Niektóre z najgorętszych startupów pojazdów elektrycznych w Chinach nie przeszły tego procesu. Zgodnie z regulaminem Komisji Rozwoju i Reform oraz Ministerstwa Przemysłu i Informatyzacji producenci muszą uzyskać podwójną certyfikację, aby móc zakwalifikować się do produkcji.
Pierwsza potrzebna licencja pozwala nowemu producentowi pojazdów elektrycznych na produkcję linii samochodów elektrycznych, natomiast druga pozwala na ich sprzedaż. Firmom rozpoczynającym działalność trudno jest uzyskać obie licencje, co skutkuje partnerstwami z już istniejącymi – zazwyczaj państwowymi producentami samochodów z długą historią.
Założyciel Xiaopeng Motors, He Xiaopeng, uważa, że żaden chiński startup pojazdów elektrycznych nie będzie w stanie dostarczyć do końca roku więcej niż 10 000 samochodów.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkCookie Policy
Nowe Startupy Pojazdów Elektrycznych w Chinach Nie Mogą Produkować Własnych Samochodów
Startupy pojazdów elektrycznych w Chinach
Chiny mają teraz prawie 500 producentów samochodów elektrycznych, a wszystko to dzięki zachętom ich rządu do zwiększenia krajowej produkcji pojazdów elektrycznych. Oczekuje się, że całkowita sprzedaż samochodów wzrośnie z 28 milionów w 2016 r. do około 35 milionów w 2025 r. Te 7 milionów pojazdów elektrycznych to mniej więcej 40% całkowitej sprzedaży samochodów rocznie tylko w USA.
Jednak zaledwie ośmiu nowych producentów samochodów uzyskało kwalifikację potrzebną do produkcji pojazdów w pełni elektrycznych. Niektóre z najgorętszych startupów pojazdów elektrycznych w Chinach nie przeszły tego procesu. Zgodnie z regulaminem Komisji Rozwoju i Reform oraz Ministerstwa Przemysłu i Informatyzacji producenci muszą uzyskać podwójną certyfikację, aby móc zakwalifikować się do produkcji.
Pierwsza potrzebna licencja pozwala nowemu producentowi pojazdów elektrycznych na produkcję linii samochodów elektrycznych, natomiast druga pozwala na ich sprzedaż. Firmom rozpoczynającym działalność trudno jest uzyskać obie licencje, co skutkuje partnerstwami z już istniejącymi – zazwyczaj państwowymi producentami samochodów z długą historią.
Założyciel Xiaopeng Motors, He Xiaopeng, uważa, że żaden chiński startup pojazdów elektrycznych nie będzie w stanie dostarczyć do końca roku więcej niż 10 000 samochodów.